Gwiazdkii kochane ;*

7 grudnia 2012

Avon/Mikołajki

Robię porządki w szafie wyrzucam wszystko w co się nie mieszczę lub w czym nie będę chodzić. Powoli przygotowuję swój pokój do świąt nie chce robić niczego na ostatnią chwile. Wspominałam w ostatnim poście ze dołączyłam do grona konsultantek firmy Avon. I cóż mogę powiedzieć współpraca jest fajna ;-) ciekawe prezenty za każde złożone zamówienie. Zależy od wysokości zamówienia masz od 15 nawet do 40% zniżki. zawsze możesz zarobić parę groszy lub za zarobioną kwotę możesz zamówić kosmetyki dla siebie- ja tak robię ;-) Wczoraj rano wyglądam przez okno jest biało i nadal pada śnieg^  zaglądam do buta iii ... Kocham Mojego Świętego Mikołaja ;-) prezent jak najbardziej mi się podoba przydatny i wygodny. Legginsy w piękne wzorki.  Wrzucam kilka kosmetyków które zakupiłam w ostatnim czasie z Avon'u. Recenzje wystawię  wkrótce ;-) 

ten zapach zdobył moje serce od razu ;-)
jestem pewna że większości z was dziewczyny też by się spodobał.
cena perfum: 90zł/ 50ml

Podkład do twarzy LUXE
Nawilżająca, rozświetlająca formuła otula cerę ultralekką warstwą nieskazitelności.
Nie zamyka porów !
cena 46zł / 30ml

na zdjęciu wydaję się jasny ale po nałożeniu na twarzy idealnie dopasowuje się do cery ;-)


perełki rozświetlające do twarzy.
cena: 52zł/ 22g

edit:










A wy jakie maie zdanie o firmie Avon ?








22 komentarze:

  1. mm, legginsy myślę nad ich zakupem !
    śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Avon ;) śliczne legginsy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestm fanką avon.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne legginsy ! ♥ bardzo fajny blog, obserwujemy? ;) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś byłam konsultantką Avon-u - było fajnie, zawsze dla siebie coś zakupiłam :)
    A legginsy bardzo fajne sprawił Ci Mikołaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem fanką marki avon, bo nie mają zbyt dobrych kosmetyków. Lubie tylko ich mgiełki ;))
    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. swego czasu zamawialam rozne rzeczy ale teraz jest tyle drogerii ze wpadam do nich na zakupy za to pozostalam wierna kremowi solutions i zamawiam go hurtowa co kilka miesiecy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. perełki roświetlające z avon uwielbiam ;) ! świetne leggisny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z Avonu zamówiłam tylko dwa produkty już dość dawno, byłam konsultantką Oriflame więc zamawiałam "u siebie". Świetne masz leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już się kosmetykami z Avonu trochę przejadłam mając je dzień w dzień od kilku lat :p
    A legginsy świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam kosmetyków z Avonu:<.
    Masz przepiękne oczy i rzęsy! I'm in love *,*!

    OdpowiedzUsuń
  12. leginsy sa super;) ja marke Avon opuscilam na rzecz Marizy;))

    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  13. ajć ! avon ? jak dla mnie całkiem spoko :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing :)

    wanna to follow each other?

    http://fashionrabid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne legginsy! a z avonu używałam tylko balsamów i płynów do kąpieli ale to już daaaawno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. love the look!
    and in love with the makeup

    New outfit post; Snow white
    www.mirfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. lubisz Avon <3,
    piękne te getry :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog :D

    obserwujemy ?
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń