Gwiazdkii kochane ;*

19 stycznia 2012

outfit.

Cześć dziewczyny :* u mnie w końcu spadł śnieg z czego bardzo się cieszę,ponieważ bardzo długo na niego czekałam. Wróciłam z pracy zjadłam gorący czerwony barszczyk wchodzę na bloga i pisze ... ;) Jak już pisałam wstawię zdjęcie moich nowych marmurków. Chciałam wam podziękować za komentarze i odwiedziny na bloguu. Mam zamiar niedługo doczepić sobie włosy jeszcze nie jestem pewna jaką metodą czy ringi, a może clip in ? hmm... jeszcze mam na to czas :) ok. skarby macie tu m0j dzisiejszy outfit.


są naprawdę wygodne nie oddałabym ich za żadne pieniądze ;)


sweterek- butik
bokserka- New Yorker
Marmurki- h&m ( allegro.pl)
buty- sklep w moim mieście.



32 komentarze:

  1. spodnie extra, strasznie lubię takie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w jakim sklepie w lipnie kupilas te buuutki? sa sliczne! :) kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam marmurki! Mam identyczne z bershki:) zapraszam znowu do siebie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek i marmurki rewelacyjne!<3 Oj, a nie boisz się, że zniszczą Ci włoski? Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mamy śnieg dużo śniegu , oby szybko sie nie roztopił :) marmurki są przecudowne ! cudownie w nich wyglądasz . przecież masz takie długie włosy nie niszcz sobie włosów doczepianiem ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. no no no, outficik jak najbardziej dobry ;D Spodnie oddaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne te spodnie :O
    Za ile je kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne poczatki:) http://fashionmee3.blogspot.com/ zapraszam do mnie:)obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cuudo spodnie ; D
    mam zamiar zamówić sb spodnie w tym stylu ; d obserwujemy ? zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobne marmurki :)
    też myślę o doczepieniu włosów :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie ;) Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super outfit :) obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja :)

    zapraszam do mnie
    http://wraspberryn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. te jeansy pięknie opinają figurę :D

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your jeans, and that cardigan is so cute! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super spodnie i buty!:)
    Zapraszam na konkurs na blogu:

    wwwczekofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne spodnie :) idealnie na Tobie leżą

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny sweterek

    zapraszam, u mnie NN
    milo bedzie jesli dodasz do obserwowanych :)
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny zestaw, trochę skojarzył mi się z taką dziewczyną z brooklynu ;) super

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you! Following you too!
    Check out my new post! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja Twoja dupe :D:* moja sexa.

    OdpowiedzUsuń
  22. I invite you to my blog;)
    www.polinamuse.com
    I found your blog very interesting) i follow you
    i hope that you'll follow me too
    with love , Polina

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham takie fikusne bokserki :D

    dodaje :* liczac na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. mega blog, świetny strój i obserwuję oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń