Gwiazdkii kochane ;*

4 lipca 2012

jeziorkoo``

Cześć dziewczyny ;* zakończyłam teorie miałam już pierwsza jazdę cieszę się bardzo że to tak szybko się odbywa prawo jazdy zawszę się przyda ryzykowałam prawie 3 lata jeżdżąc bez ... ;-)) ale teraz już ogarniam takie sprawy pełna parą. Mamy wakacje najlepszy czas by spędzać go nad jeziorem. Uwielbiam wodę mogłabym nie wychodzić z niej cały dzień naprawdę dziewczyny mówią że jestem strasznym harpaganem do póki nie mam ust sinych jak jagody to nic a nic nie wywlecze mnie z wody. Uwielbiam słoooońcee które aż kuje w ciałko mogłabym leżeć cały dzień, ale niestety biedronki atakowały jak szalone gorzej niż komary bądź inne owady. Macie tu parę fotek. W następnym poście umieszczę jakąś fajna letnia stylizację.

strój kąpielowy- tally weijl.


A tu macie rysunek który podarowałam skarbowi na naszą 4 rocznice.



Uwielbiam ten kawałek <333







29 komentarzy:

  1. wpadłam przypadkiem :) dodaje do obserwowanych bo na prawdę super blog!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super opalenizna:) podeślij mi trochę słońca :( pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuurczee, az mam ochote na jakis wypad, szkoda ze akurat dzis to nie wypali :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się Twój strój podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja ci zazdroszczę tej opalenizny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Murzyński brzuszek i nóżki. Zazdroszczę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz talent, rysunek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny stroj kapielowy;))

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhh, zazdroszczę! Też chcę nad wodę! ;) Masz śliczny strój i figurę ;) Co do prawka, ja dopiero za dwa lata ;< Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wytrzymałabym zbyt długo leżąc na słońcu ;p Ładny strój :) a sweterek kosztował mnie 30 zł, bo był przeceniony z 50 ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz wszystkie kobiety narzekają na celulit. Nie ma się czym przejmować. Ktoś musiałby się intensywnie wpatrywać w Twoje nogi, żeby to dowidzieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzę że podobnie jak ja lubisz kąpiele nad jeziorkiem . ♥
    Ale masz śliczną opaleniznę . *.* Zazdroszcze . ;**
    Dziękuje że wpadłaś do mnie , oczywiście obserwuje .♥
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia :)
    Zapraszam na koncerty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne bikini :**** kawalek jak najbardziej w moim guscie;P a lakier to lovely color mania 398 sa w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. allleeee czarnuch < 3 kochana oddawaj mi twoją figurę : *

    OdpowiedzUsuń
  17. łohoo, nie bałaś się bez prawka jeździć? :D
    ja swoje w 2010 zrobiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny strój kąpielowy :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne bikini i wspaniała opalenizna :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny strój ifigurka;)

    Również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  21. such a great body!

    New outfit post ; Gotta go my own way
    www.mirfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. goi się , goi tattoo :)
    Czekam na efekty Twojego, Lajna!:D

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny strój i super figura :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale opalenizna<3
    zapraszam do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń