Gwiazdkii kochane ;*

18 stycznia 2013

Ombre .

 efekt który mam zamiar uzyskac niedługo :)

Cześć dziewczyny ;* Dziś taki post na szybko. Jak mijają niektórym ferie ?Ja w poniedziałek jadę na rozmowę w sprawie pracy ;-) to jeszcze nic pewnego więc na razie nic więcej nie napisze. Wczoraj z koleżanką nie miałyśmy co robić a wiecie,że wtedy przychodzą głupie pomysły do głowy. No i nam do głowy przyszło zrobić ombre ;-) nie wyszedł to taki efekt jaki dokładnie chciałam, za tydzień poprawie tylko trochę końcówek żeby były blond, ale jak na razie nie jest źle. dorzucam trochę zdjęc
Miłego oglądania kochane moje <3





tutaj tył.





11 komentarzy:

  1. extra czym robiłaś na czarnych włoskach ?? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam na wakacjach, później, o ja głupia, przefarbowałam całosc na czarno :( robiłas sama czy u fryzjera ? :)
    jak tak patrze na zdjęcia w poprzednich postach myślę sobie- ale Ty masz piękne długie rzęsy ! :O :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz włosy..:D Podoba mi się ten sweterek z sową, genialny.:P Obserwuję.;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)

    Obs i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. moja siostra ma ombre :) sama się zastanawiam nad zrobieniem sobie. świetnie wyglądasz!
    ps. wracam do bloggowania i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz ! Dobrałaś idealny kolor ! :D obs .;)

    Obserwowałaś mojego bloga '' merry blackberry '' lecz z powodu paru komplikacji blog już nie funkcjonuje, także zapraszam Cię do mojego nowego początkującego bloga : http://lovemerrycherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks for the information may we always be in mercy allah swt

    OdpowiedzUsuń
  8. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  9. Vielen Dank für die Informationen sehr nützlich, und den Erfolg unserer Grüße unabhängigen Indonesien

    OdpowiedzUsuń
  10. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  11. م좋은 정보 방금 블로그를 발견하고 함께 읽었습니다. 나는 첫 번째 코멘트를 남길 것이라고 생각했다. 내가 가진 것 외에는 무엇을 말할 지 모르겠다

    https://goo.gl/VFFLjX

    OdpowiedzUsuń