Gwiazdkii kochane ;*

3 grudnia 2012

zakuuuupy.

Cześć gwiazdki ;* po dość długiej nieobecności, jestem! Zostałam konsultantką firmy Avon wynikło to z braku pracy, której nadal nie ma u nas w kraju. Ale o tym napisze w kolejnym poście ;-) W końcu przyszly moje papiery czeladnicze z egzaminu zawodowego czekałam na nie od końca września. Strasznie się denerwowałam dlaczego tak długo ich nie przysyłali, ale wkońcu są ^ Dzisiaj udało mi się wyskoczyc na małe zakupy z siostrą. Zakupiłam milutki ciepły sweterek, tregginsy, sashki i trochę kosmetyków i kilka par skarpetek. ;-) Od pewnego czasu siedzenie i pichcenie w kuchni sprawia mi ogromną przyjemność. Niedługo wrzucę przepis na pyszny obiad. A dziś dorzycam wam kilka fotek z moich dzisiejszych łupów
Ściskaaam mocno ;* 

Wrzucam kawałek który od kilku dni leci w moich głośnikach przez całe dnie ;-)


a tu focisze :





z najwspanialsza na świecie <3.




5 komentarzy: