Gwiazdkii kochane ;*

1 października 2012

A6W ! oo taaaaaak.

Cześć, dzisiaj znalazłam chwilę żeby do was napisać i piszę z okropnym bólem gardła. Herbata z cytrynką stawia na nogi, ale odczuwam, że jesień nadchodzi dużymi krokami. Na bezrobociu życie jest nudne, uwierzcie mi ;-)) już nie mogę się doczekać kiedy pójdę do pracy i zacznę zarabiać na swoje zachcianki. Jedynym plusem na bezrobociu jest spanie do południa i obijanie się przez cały dzień ;-) z Urzędu Pracy 'cisza' więc chyba wezmę sprawy w swoje ręce i sama pochodzę po zakładach fryzjerskich, popytam czy nie potrzebują do pracy. Od dziś zaczęłam walczyć ze swoimi kompleksami ! Postawiłam na A6W czyli Aerobiczna Szóstka Weidera. Polecam każdej, która chce osiągnąć szybki i widoczny gołym okiem efekt.


tu mam dla was dwa filmiki pierwszy w wykonaniu kobietki, a drugi w wykonani mężczyzny. 




dużo więcej możecie dowiedzieć się na http://a6weidera.pl/ 


 Pierwszy trening już za mną ;-) obiecałam sobie że ćwiczenia  będę robić systematycznie i na bieżąco dzielić się z wami relacjami i zdjęciami mojego brzuszka. po pierwszym treningu mogę powiedzieć że na filmikach nie widać zmęczenia ani trudności w ich wykonywaniu ... ale naprawdę idzie się nieźle spocić. Dorzucam rozkład ćwiczeń. 






Całuję. ;* Lajna.






6 komentarzy:

  1. No to wytrwałości ;p
    A,! i wracaj do zdrowia :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałości!
    Ja mam za sobą 16 trening z Ewą Chodakowską :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko, ale daję radę! :D nie ważę się, bo to nie ma sensu. :D w brzuchu mam mniej jakieś 2,5 cm. :P no to na wyrobienie mięśni może próbuj a6w, sama o tym myślałam. u Ewki są ćwiczenia na uda, brzuch i tyłek, na ramiona chyba też.

      Usuń
  3. oj, wracaj do zdrowia bidulko ;*
    A6W tez kiedys cwiczylam, nawet planuję to zrobic znow w najlbizszym czasie ;) mam nadzieje, ze bedziesz sie chwalic efektami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łączę się co do tego bezrobocia;<. Też szukam pracy i marzy mi się posiadanie pieniędzy na własne przyjemności <3. Powodzenia ;*! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń